Želví vajíčko

Z Minecraft Wiki
Želví vajíčko
Průhlednost

Ne

Jas

Ne

Odolnost proti výbuchu

?

Nástroj

?

Obnovitelné

Ano

Nahromaditelné

Ano (64)

Hořlavé

Ne

Možnost padnutí

Vypadne samo

Název

turtle_egg

Želví vajíčka jsou vajíčka které se vylíhnou do mladé želvy.

Získání[editovat | editovat zdroj]

Želví vajíčka můžou být získány do inventáře, použitím nástrojů se Silk Touch enchantem. Jestli ho zníčíte bez enchantu, použijete piston, nebo jestli gravitačně-ovlivněný blok spadne do jéhož místo, tak se vejce rozbije aniž by něco droplo.

Množení želv[editovat | editovat zdroj]

Když jsou dvě želvy šlechtěny pomocí chaluh, jedna z nich si okolo písku najde místo a položí blok který bude obsahovat 1-4 vejíčka po pár sekundách. Vajíčko projde několika kroky ještě před tím než se vylíhne, líhnou se pouze v noci.

Použití[editovat | editovat zdroj]

Želví vajíčka můžou být položeny jakkoliv na normálních solidních blocích, kde se pak vylíhnou v želvy. Zhruba okolo 4 želvích vajíček může být položeno na jednom bloku.

Když hráč nebo dostatečně vysoký mob, stojan na zbroj nebo padající blok spadne nebo-li dokonce, bude stát na vajíčku po nějakou dobu času, tak se jedno vajíčko rozbije na blok. Zombíci, zombí vesničané, huskové, drownedi a zombí pigmeni se budou plížit a zadupávat želví vajíčka, budou je rozbíjet a rozbíjet než budou všechny zničeny.

Datové hodnoty[editovat | editovat zdroj]

Stav bloků[editovat | editovat zdroj]

Podívejte se také na: Block states

Želví vajíčko/BS

History[editovat | editovat zdroj]

upcoming
1.1318w07aPřidány želví vajíčka.
18w11aPřidáni drowned, kteří mají rádi zombí a jejich jiné varianty, budou se plížit a zadupávat želví vajíčka.
18w19aŽelví vajíčka maji nyní pořádnou textůru.

Problémy[editovat | editovat zdroj]

Problémy týkající se “Želví vajíčko” jsou spravovány na issue tracker. Problémy hlaste tam.

Gallery[editovat | editovat zdroj]