Blýskavý kousek melounu

Z Minecraft Wiki
Blýskavý kousek melounu
No image.svg
Typ

Items

Trvanlivost

N/A

Obnovitelný

Yes

Stohovatelné

Yes (64)

První Appearance

Beta 1.9pre4

Hodnota dat

dec: 382 hex: 17E bin: 101111110

Blýskavý meloun je non-jedlý používá se pro imbuing lektvarů s Zdraví restaurátorských účinky. To je jedním z mnoha nápoj lásky složek, které mohou být použity, aby světský lektvary.

ruční práce[editovat | editovat zdroj]

Blýskavý melouny mohou být vytvořeny pomocí zlatý nugget a meloun umístěna kdekoliv v crafting mřížky. Blýskavý melouny jsou relativně snadno lektvar složky dostat, protože základní meloun farmy mohou produkovat spoustu meloun plátky a rychle zlaté pruty může devět nugety kus.

Složení vstup » výkon
Plátek melounu
+
Zlatý nuget

pivovarnictví[editovat | editovat zdroj]

lesklé melouny mohou být přidány do lahví vytvořit světské lektvary, které pak mohou být provedeny do lektvarů slabosti. Mohou také být přidána k nepříjemné lektvary vytvořit lektvary léčení.

Složení vstup » výkon
Blýskavý meloun
+
karafa
=
světský lektvar

Blýskavý meloun
+
trapné lektvar
=
lektvar léčení

Beta
1.9pre4Blýskavý meloun byl přidán. Oni nahradili ghast slzy jako přísada pro výrobu lektvarů léčení vzhledem k obtížnosti při získávání slzy.[1]

Drobnosti[editovat | editovat zdroj]

  • Název není typo "lesknoucí se" - Blýskavý je anglické slovo znamená zářit nebo lesknout.
  • V jazykovém souboru, je Blýskavý meloun označován jako "kropenatý meloun".
  • Blýskavý meloun se objeví do opačného směru normálního melounu
  • Zlatý nugget, zdá se, Blýskavý meloun nepoživatelné, i když jídlo obsahující zlato v něm, stejně jako zlaté jablko a zlatá mrkev, mohou být ještě jeden.