Blok rybenky

Z Minecraft Wiki
Vejce příšery
Průhlednost

Ne

Svítivost

Ne

Odolnost proti výbuchu

3.75

Tool

?

Obnovitelné

N/A

Seskupitelné

Ano (64)

Flammable

No

Drops

Itself

Data value

dec: 97 hex: 61 bin: 1100001

Name

vejce_příšery

Vejce příšery (také známe jako Blok rybenky nebo Blok 97; nazývané Rybenkový/á Kámen/Kamenná suť/Kamená Cihla v Edici Xbox 360) je blok, který při rozbití spawnuje Rybenky. Vejce příšer jsou identické s kamenem, kamenou sutí, nebo kamennou cihlou, a přirozeně se vyskytují v strongholdech a vzácně v biomu Extrémní hory, kde se schovávají v pravých blocích. Rozbíjení krumpáčem zabere o něco déle než u normálního kamene, kamenné suti, nebo kamenné cihly, což z vejcí dělá relativně jednoduché rozeznat je od normálních bloků, pokud jste dost opatrní. Blok může být také poměrně rychle zničen rukou, což u běžného kamene nelze. Vytěžení bloku s Hedvábným Dotekem očarováním nedá hráči Vejce příšery, ale ten blok, za který se vejce vydává.

Vejce příšer slouží k oklamání hráče. Pokud je vytěženo, spawne rybenku, která na hráče okamžitě zautočí. Také pokud hráč na Rybenku zaútočí přímo s mečem, lukem nebo lektvarem bolesti, bílzké Vejce příšery se rozbije, a spawne další agresivní Rybenku. Pokud je blok zničen explozí (např., creeperem, TNT, atd.), Rybenka umře uvnitř bloku, a nedá tak žádné bodyzkušeností. Ender Drak je také schopný zabránit, aby se Rybenka spawnula. Když Rybenka nepronásleduje hráče, přijde k nejbliššímu kameni, kamenné suti, nebo kamenné cihle a vejde dovnitř, přičemž překonvertuje blok na Vejce příšery. Při vytěžení bude mít spawnutá Rybenka plný život.

Vejce příšer jsou přístupné v inventáři v kreativním módu, a mohou být také vyrobeny položením kamene, kamenné suti, nebo kamené cihly, a pravým kliknutím na blok se Spawnovacím vejcem Rybenky. Blok se pak překonvertuje na Vejce příšery. Při pokusu o přidání více Rybenek do bloku se stane, že se rybenky budou spawnovat normálně.

Vejce Příšer[editovat | editovat zdroj]

Ikona Hodnota Popis

0 Kamenné Vejce Příšery

1 Kamenné Suťové Vejce Příšery

2 Kamenné Cihlové Vejce Příšery

b
1.8-pre1"Blok 97" byl přidán spolu s Rybenkou.
r
1.3.112w17aJméno bloku je nyní "Kamenné vejce příšery", "Kamenné suťové vejce příšery", nebo "Kamenné cihlové vejce příšery" záleží na tom, o jaký typ bloku jde.
12w21bVejce příšer jsou nyní dostupné v inventáři kreativního módu.
1.4.212w38aKamenné vejce příšery se nyní vzácně generuje v biomu Extrémní Hory.[1]

Issues[editovat | editovat zdroj]

Problémy týkající se “Blok rybenky” jsou spravovány na issue tracker. Problémy hlaste tam.

References[editovat | editovat zdroj]

  1. Vejce příšer generované ve 12w38a, nalezeny při odstranění jiných bloků s MCEdit.