We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: End of Week.

Diamant

Z Minecraft Wiki
Diamant
Diamond.png

Typ

Surový materiál

Trvanlivost

N/A

Obnovitelný

Ne

Stohovatelné

Ano (64)

První Appearance

Indev 0.31 (January 29, 2010)

Hodnota dat

dec: 264 hex: 108 bin: 100001000

Diamant je předmět, který se získává vytěžením diamantové rudy. Diamanty jsou považovány za jeden z nejdražších předmětů ve hře, zvláště kvůli jejich nepříliš častému výskytu a využití při výrobě nástrojů. Nástroje a zbroj vyrobené z diamantů jsou nejodolnější ze všech materiálů. Diamanty mohou být využity k výrobě lopat, krumpáčů, seker, motyk, mečů, zbroje, jukeboxů, enchantovacích stolů a diamantových blocků. Diamantový krumpáč je jediný nástroj schopný vytěžit Obsidian. Diamanty jsou stohovatelné a jsou jedinou surovinu pro výrobu výstroje a výzbroje, která není obnovitelná.

Diamantovou rudu lze nají v hloubce 18 a níž, přičemž se vyskytuje v žílách po 1-9 diamantech. Nelze ji vytěžit pomocí dřevěného, kamenného nebo zlatého krumpáče,ale pouze pomocí železného nebo diamantového.

Od verze Beta 1.8 lze diamanty najít v truhlách v dungeonech.

V kódu hry je diamant pojmenován jako smaragd. Ve verzi indev se totiž původně diamant nazýval smaragd. Ze smaragdu se název změnil na diamant v průběhu času, zvlášť díky tomu, že hráči neříkali smaragd, ale jednoduše drahokam.

Výroba[editovat | editovat zdroj]

Ingredience Vstup » Výstup
Diamantový Blok

Tavení[editovat | editovat zdroj]

Ingredience Vstup » Výstup
Diamantová ruda

Coal (Item)

  • Ruda může být v Survivalu získána pouze pomocí enchantu Silk Touch.

Jako zdroj při výrobě[editovat | editovat zdroj]

Ingredience Vstup » Výstup
Diamanty,
Tyčky

Diamanty

Diamanty,
Prkna

Diamanty,
Obsidian,
Knihy