We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: End of Week.

Enderitová truhla

Z Minecraft Wiki
Enderitová truhla
Ender Chest.gif
Průhlednost

Yes

Svítivost

Yes, 7

Odolnost proti výbuchu

?

Tool

Obnovitelné

Yes

Seskupitelné

Yes (64)

Flammable

No

Drops

Itself

Data value

dec: 130 hex: 82 bin: 10000010

Name

enderitová_truhla

Enderské Truhly jsou bloky co mohou skladovat itemy. Jejich funkce jsou stejné jako u normálních truhel, s tím rozdílem, že itemy jsou sdíleny ve všech těchto truhlách, jiné dimenze nevyjímaje.

Enderské Truhly nemohou být zdvojeny do dvojitých truhel avšak mohou být normálně položeny vedle sebe.[1] Enderské Truhly nedropnou jejich obsah, když jsou požkozeny. Itemy umístěny v nich zůstanou trvale, i když jsou zničeny všechny ostatní Enderské Truhly, a jsou tedy přístupné z nových Enderských truhel. Enderské Truhly mají stejnou odolnost proti výbuchu jako obsidian, takže jsou imunní vůči explozím. Také vyzařují světlo a částicový efekt podobně jako Endermani a portály do netheru. V SMP serverech mají Enderské Truhly pro každého hráče jiný inventář, ale mají také jednu nevýhodu: zničení Enderské Truhly dropne pouze 8 obsidiánu (pokud nepoužíváte Hedvábný dotyk (Silk Touch) na krumpáči), což znamená, že potřebujete další Oko z Endu (Enderu), abyste mohli vycraftit další Enderskou Truhlu.[2]

Craftění[editovat | editovat zdroj]

Ingredients Input » Output
Obsidián

Oko Endermana

Official release
12w21aEnderské Truhly byly přidány do hry a sdílely jednotlivý inventář pro všechny hráče na serveru; Jeb uvedl, že to bylo změněno na jeden inventář pro každého hráče ve snapshotu 12w24a.[7]
Enderská Truhla byla založena na fóru Reddit.[3][4] Tento nápad byl původně stvořen pro mod od Ecu a ChickenBones.[5]
V odezvě na pocity některých uživatelů na funkčnost Enderských Truhel plánoval Jeb otestovat je, on to má specifikovat.[6]
12w24aEnderské Truhly nyní pracují 1 inventář/hráče v multiplayeru (Inventář pro každého hráče namísto sdílený po celém světě).
Enderské Truhly dropnou 8 obsidiánů když jsou rozbity, vyjímkou je když je těžíte s krumpáčem a očarováním Silk Touch (Hedvábný dotek).

  • Vzhledem k tomu, že položky zůstanou v truhle i pokud jsou všechny Ender Truhly rozbité, tak hráč může obnovit věci odkudkoli bezpečně.
  • Enderské Truhly mohou být velmi užitečné v Survivalu nebo v Hardcore, pokud je hráč schopen získat potřebné zdroje, aby je vycraftil.
  • Píst neposune Ender Truhly, podobně jakou normálních truhel nebo obsidánu.
  • Dobrý způsob přesunu velkých zásob používáním jedné Enderské Truhly je umístit ji, přetáhnout itemy, co potřebujete přemístit, rozbijte truhlu, a pak ji dejte tam, kde budete dané itemy potřebovat. Itemy během této akce nebudou zničeny.
  • Přestože je Ender Truhla vyrobena z obsidiánu, může být rozbita kterýmkoliv krumpáčem, podobně jako stůl očarování.
  • Enderské Truhly fungují mezi dimenzemi.