We are currently performing an upgrade to our software. This upgrade will bring MediaWiki from version 1.31 to 1.33. While the upgrade is being performed on your wiki it will be in read-only mode. For more information check here.

Endové oko

Z Minecraft Wiki
Endové oko
Endové oko.png
Endové oko
Type

Items

Durability

N/A

Renewable

Ano

Stackable

Ano (64)

Network ID

15

Savegame ID

EyeOfEnderSignal

First appearance

Šablona:Version link/cz

Data value

dec: 381 hex: 17D bin: 101111101

Name

endové_oko

V 'Eye of Ender (nebo 'Ender Eye) je craftable položka slouží k vyhledání a aktivaci End Portal s. Oči mohou být použity k aktivaci koncových portály tím, že je umístí do prázdných Konec portál Frames, dokud se celý kruh 12 snímků je naplněn, a tím aktivuje Konec Portal. Oni jsou používáni jako pomoc při hledání ukončení portál tím, že vede přehrávač k Konec portál block uvnitř Pevnosti pravým tlačítkem myši, zatímco je ve vašich rukou, které bude hodit oko Ender ve směru nejbližšího konci rámu Portal. Oči Ender jsou také použity v crafting některého Chest Ender. Eye of Ender podobá kočičí oko s zúženým žáka.

Výroba[editovat | editovat zdroj]

Složení Vstup » Output
Blaze Powder
+
Ender Pearl

Ohnivý prach

Endová perla

Endové oko

Výroba[editovat | editovat zdroj]

Složení Vstup » Output
Obsidian
+ Eye of Ender

Ender Pearl/video

Získání[editovat | editovat zdroj]

Eye of Ender může být řemeslně kombinací Ender Pearl a Blaze Powder nebo obchodované pro. To obvykle stojí mezi sedmi a deseti smaragdy. Ender Perly jsou snížil o Endermen a požár prášek je vyrobeno z Blaze Tyče, poklesl o razí v Nether.

Používá[editovat | editovat zdroj]

Konec Portal aktivuje očima Ender.

Oči Ender může být použit k nalezení a aktivaci End Portály nebo k řemeslu Ender Komoda.

Když držel a používal oko Ender bude létat nahoru a ven ve směru k nejbližší koncové portálu. To bude cestovat přes všech bloků a nechat stopu fialové částic. Eye plave ve vzduchu po dobu několika sekund před pádem a buď stále collectable nebo rozbití. Eye má šanci 1:5 rozbití. Vzhledem k tomu, Oči může rozbít a zároveň nalézt konec Portal hráči se doporučuje, aby více než dost, aby nejprve najít a pak aktivovat portál, pokud má v úmyslu projít okamžitě.

Tip: Jedním z efektivních způsobů zjištění End portály je triangulaci jejich umístění házet oči z několika míst.

Soubor:2011-10-13 18.04.12.png
Eye of Ender používá se objeví velké v třetí osobě zobrazení.
Java Edice (Beta)
1.9-pre2 Ve starších světech, vytvořena v období před 1,9 Pre-Release 3, <- Věřím, že toto je poslední verze Stronghold umístění byl aktualizován v roce -> oči může mýlit jste na místě, kde není pevnost vůbec. To je s největší pravděpodobností proto, že oči vedou k místu, kde by měl Stronghold být založena na osivo a semena vytvářet světy odlišně ve starších verzích. Proto, pokud jste uložili koordinuje oko cestoval ve starém světě a vytvořilo nový svět se stejným osiva, můžete cestovat do těch stejných souřadnic a najít pevnost.
1.9-pre3 První zní Eye of Ender, neměl využití. Zpočátku, Oči Ender byly zvláštně velké z Třetí osoba nebo ostatní hráči mohli v multiplayeru. Ukázalo se také, které se bude konat v úhlu 90 stupňů od původní orientace. To bylo kvůli programování chyby, který stanoví, že Oči Ender by měly být ovládán jako "nástroj" v třetí osoba. Tato chyba byla sdílena Sugar.
1.9-pre4 Každý Eye by měly být umístěny do portálu bloku nebo použít k domovu v na Stronghold. Jeb prokázala, že nové využití za oko v jeho LiveStream. [1] End Portal v Pevnosti by mohl být vidět v proudu se dvěma očima vložené do bloků.
1.9-pre5 V 1.9 Pre-Release 5, tam byla chyba, když, pokud oko je vyvolána, bylo by i na šipku fotografování zvuk a vejce vrhací zvuk.
release
1.0.0 Pevná velikost a zvuk chyba.
12w22a Oči Ender je možné zakoupit od vesničanů.

Bugs[editovat | editovat zdroj]

  • Někdy, když se snaží najít pevnost, budou oči dovede v kruzích, i když může být až 1000 bloků od pevnosti. Tato chyba může být obtížné najít pevnost, jak to může uvést v omyl you.The nejlepší způsob, jak to napravit, je ujít způsobů předcházející tohoto kruhu ve způsobu, jakým jsou oči nejprve vedl vás. Pak hodit oko znovu.

Trivia[editovat | editovat zdroj]

To je možné, aby skutečně dostat se na konec, aniž by se na Nether nákupem Eyes of Ender z kněze vesničanů, i když stojí 7-10 smaragdy každý.

  • Když se v 2. nebo 3. osobě názoru Oči Ender jít z přehrávače čela místo z ruky.

Viz také[editovat | editovat zdroj]