Endové oko

Z Minecraft Wiki
Endové oko
Upload Endové oko.png
Type

Items

Durability

N/A

Renewable

Ano

Stackable

Ano (64)

Network ID

15

Savegame ID

EyeOfEnderSignal

First appearance

Šablona:Version link/cz

Data value

dec: 381 hex: 17D bin: 101111101

Name

endové_oko

V 'Eye of Ender (nebo 'Ender Eye) je craftable položka slouží k vyhledání a aktivaci End Portal s. Oči mohou být použity k aktivaci koncových portály tím, že je umístí do prázdných Konec portál Frames, dokud se celý kruh 12 snímků je naplněn, a tím aktivuje Konec Portal. Oni jsou používáni jako pomoc při hledání ukončení portál tím, že vede přehrávač k Konec portál block uvnitř Pevnosti pravým tlačítkem myši, zatímco je ve vašich rukou, které bude hodit oko Ender ve směru nejbližšího konci rámu Portal. Oči Ender jsou také použity v crafting některého Chest Ender. Eye of Ender podobá kočičí oko s zúženým žáka.

Crafting[editovat | editovat zdroj]

Složení Vstup » Output
Blaze Powder
+
Ender Pearl

Jako crafting přísada[editovat | editovat zdroj]

Složení Vstup » Output
Obsidian
+ Eye of Ender

Ender Pearl/video

Získání[editovat | editovat zdroj]

Eye of Ender může být řemeslně kombinací Ender Pearl a Blaze Powder nebo obchodované pro. To obvykle stojí mezi sedmi a deseti smaragdy. Ender Perly jsou snížil o Endermen a požár prášek je vyrobeno z Blaze Tyče, poklesl o razí v Nether.

Používá[editovat | editovat zdroj]

Soubor:Screen shot 2011-10-13 at 11.17.14 PM.png
Konec Portal aktivuje očima Ender.

Oči Ender může být použit k nalezení a aktivaci End Portály nebo k řemeslu Ender Komoda.

Když držel a používal oko Ender bude létat nahoru a ven ve směru k nejbližší koncové portálu. To bude cestovat přes všech bloků a nechat stopu fialové částic. Eye plave ve vzduchu po dobu několika sekund před pádem a buď stále collectable nebo rozbití. Eye má šanci 1:5 rozbití. Vzhledem k tomu, Oči může rozbít a zároveň nalézt konec Portal hráči se doporučuje, aby více než dost, aby nejprve najít a pak aktivovat portál, pokud má v úmyslu projít okamžitě.

Tip: Jedním z efektivních způsobů zjištění End portály je triangulaci jejich umístění házet oči z několika míst.

Soubor:2011-10-13 18.04.12.png
Eye of Ender používá se objeví velké v třetí osobě zobrazení.
Beta
1.9-pre2 Ve starších světech, vytvořena v období před 1,9 Pre-Release 3, <- Věřím, že toto je poslední verze Stronghold umístění byl aktualizován v roce -> oči může mýlit jste na místě, kde není pevnost vůbec. To je s největší pravděpodobností proto, že oči vedou k místu, kde by měl Stronghold být založena na osivo a semena vytvářet světy odlišně ve starších verzích. Proto, pokud jste uložili koordinuje oko cestoval ve starém světě a vytvořilo nový svět se stejným osiva, můžete cestovat do těch stejných souřadnic a najít pevnost.
1.9-pre3 První zní Eye of Ender, neměl využití. Zpočátku, Oči Ender byly zvláštně velké z Třetí osoba nebo ostatní hráči mohli v multiplayeru. Ukázalo se také, které se bude konat v úhlu 90 stupňů od původní orientace. To bylo kvůli programování chyby, který stanoví, že Oči Ender by měly být ovládán jako "nástroj" v třetí osoba. Tato chyba byla sdílena Sugar.
1.9-pre4 Každý Eye by měly být umístěny do portálu bloku nebo použít k domovu v na Stronghold. Jeb prokázala, že nové využití za oko v jeho LiveStream. [1] End Portal v Pevnosti by mohl být vidět v proudu se dvěma očima vložené do bloků.
1.9-pre5 V 1.9 Pre-Release 5, tam byla chyba, když, pokud oko je vyvolána, bylo by i na šipku fotografování zvuk a vejce vrhací zvuk.
Official release
1.0.0 Pevná velikost a zvuk chyba.
12w22a Oči Ender je možné zakoupit od vesničanů.

Bugs[editovat | editovat zdroj]

  • Někdy, když se snaží najít pevnost, budou oči dovede v kruzích, i když může být až 1000 bloků od pevnosti. Tato chyba může být obtížné najít pevnost, jak to může uvést v omyl you.The nejlepší způsob, jak to napravit, je ujít způsobů předcházející tohoto kruhu ve způsobu, jakým jsou oči nejprve vedl vás. Pak hodit oko znovu.

Trivia[editovat | editovat zdroj]

To je možné, aby skutečně dostat se na konec, aniž by se na Nether nákupem Eyes of Ender z kněze vesničanů, i když stojí 7-10 smaragdy každý.

  • Když se v 2. nebo 3. osobě názoru Oči Ender jít z přehrávače čela místo z ruky.

Viz také[editovat | editovat zdroj]