We are currently performing an upgrade to our software. This upgrade will bring MediaWiki from version 1.31 to 1.33. While the upgrade is being performed on your wiki it will be in read-only mode. For more information check here.

Get Satisfaction

Z Minecraft Wiki
GS Logo.png

Mojang Get spokojenosti Stránka byla většinou komunitní run místo, kde se lidé mohli odeslat nápady, problémy, chvála a otázky. Jejich příspěvky by pak mohlo být komentovat spoluhráči nebo Mojangstaff.[1]

Mojang tyto Get Satisfaction stránka byla původně vytvořena Notch, aby se ventilátory se zastaví podávání nápady na jeho Twitter[2], ale byl opuštěný krátce poté.Stránka byla sporadicky aktualizován Jeb a ostatními členy týmu Mojang.

Získejte Spokojenost je zákazník komunita softwarová platforma pro technickou podporu, která je používá mnoho společností, aby jejich zákazníci mohli zeptat, navrhnout, pochvalu a zpráva problémy.[3] To bylo založeno 31. ledna 2007 o několik lidí, včetně Lane Becker,[4] Amy Muller, Thor Muller,[3] a Jonathan Grubb, a byl veřejně zahájena v září 2007.[5]

závěrečný[editovat | editovat zdroj]

Dne 8. února 2012, Kappische zanecháno že Mojang se Get Satisfaction Stránka byla zavírají, a že jeho uživatelé by se měl pohybovat na Minecraftforum and Mojang nová stránka s nápovědou. Během AMA Marc na Reddit, uvedl, že "I když četné otázky odpověděl, že se hráči si zaslouží plnou, profesionální, společnost-podporovaný systém nápovědy." [6]

  1. Archived Get Satisfaction community site
  2. wordofnotch:1727680340/bug-fixing-made-fun
  3. a b Miller, Kerry (2007-09-10). "Crowdsourcing Customer Service". BusinessWeek. Retrieved 2012-05-13.
  4. Becker, Lane (2007-01-31). "Demand Satisfaction!". Získat spokojenosti. Citováno 2012-05-13.
  5. Pattison, Kermit (2008-04-24). "Does a New Website Hold the Secret to Great Customer Service?". Fast Company. Retrieved 2012-05-13.
  6. http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/s6c46/i_am_marc_watson_customer_support_manager_of/c4bgvv7