Hlava

Z Minecraft Wiki
Hlava
Skeleton Skull.pngWither Skeleton Skull.pngZombie Head.pngHead.pngCreeper Head.png

Druh

Solid Block

Requirements

?

Fyzika

No

Průhlednost

Yes

Svítivost

No

Odolnost proti výbuchu

?

Tvrdost

?

Nástroj

Any tool

Obovitelný

Yes (Wither Skeleton)
No (Others)

Seskupitelné

Yes (64)

Hořlavý

No

First appearance

12w36a

Drops

Itself

ID blokového subjektu

Skull

Data values
Block
dec: 144 hex: 90 bin: 10010000
Item
dec: 397 hex: 18D bin: 110001101
Name

hlava

Na překladu už se pracuje. :)

Hlavy mobů jsou dekorativní bloky. K dispozici je pět variant dav hlav: kostlivec, Wither, zombie, člověk a Syčák.Wither hlavy občas vypadávají z příšer, zbytek hlav je k dispozici pouze v kreativním modu.

Použití[editovat | editovat zdroj]

Wither - sestavení konfigurace

Hlavy bývají využívány hlavně jako dekorace. Mohou být orientovány na 16 různých směrů na vrcholu bloku a 4 směry po stranách bloků, podobně jako cedule. Nemohou být umístěny na sebe.

Hlavy Withera jsou nezbytné pro tření Wither. Chcete-li tak učinit, umístěte 4 Duše sand v T-tvaru a pak položte na horní stranu tři hlavy Withera.. Na orientaci lebek nezáleží.

Hlavy jsou také použity v crafting z Ohňostroj hvězdičky. Ohňostroj rakety vytvořený s uvedenou hvězdy bude mít liána tvaru explozi, bez ohledu na to, který typ hlavy byl použit.

Hráč může také nosit hlavy jako převlek, podobně jako dýně. To bude jen nahradit první vrstvu hráče kůže. Pokud hráč má druhou vrstvu nad hlavou, to bude ještě činí přes hlavu. Někdy se může stát další dav vyzvednout lebku a nosit ji, stejně jako hráč by. To je běžné, když uschne kostra klesne lebku vedle jiného davu v Nether. Mohou být také použity jako dekorační přestrojení, pomocí barvené kožené brnění. Hlavy nejsou schopni být tlačen písty, protože mají Deska osoby.

Jediné davy, které můžete nosit hlavy jsou Skeleton, v kohoutku Skeleton, Zombie, a Zombie pigmentování (pouze část, která je lebka ukazuje). Jak teď žádné další davy můžete nosit hlavy. Nicméně, jiné davy nosit hlavy pomocí vlastních jikrnáčů přes MC Edit.

r
?Jeb vydal obrazy kostry hlavy,[1] a zmiňoval se o příchodu různých typů. Na PAX, Dinnerbone vyplynulo, že by byly velmi vzácné.[2][3]
12w36aHlavy kostlivce, wither kostlivce, zombie, Steva a popínavých rostlin byly zavedeny v aktualizaci. Lebky wither kostlivce zřídka spadnou z wither kostlivce (2,5% šance), zatímco ostatní čtyři jsou pouze získat z inventářetvořivé hry.
12w37aPřidány jako skryté a zdravotně postižené funkce, mohou se lidské hlavy mají nyní získat skin určitého hráče. Řádku v jazykového souboru znamená, že tam buď bývala, nebo v budoucí aktualizaci, možnost získání hlavu určitého hráče.[4] Dinnerbone naznačila možnost přehrávače hlavy pádu na smrt jako hlavy trofej. [citation needed] Hráč hlavy ne / neklesne v vanilku, ale mapmakers / Modders / atd. mohou je tím, že v NBT řetězec tag"SkullOwner" -> (player name) na lebce položky.[5]
12w49aJakékoliv davového hlavy může být použit k řemeslu Ohňostroj hvězdy s Creeper-face efektu.

Otázky[editovat | editovat zdroj]

Issues relating to “Hlava” are maintained on the issue tracker. Report issues there.

Drobnosti[editovat | editovat zdroj]

  • Když vypínací jakékoli hlava, částic efekt rozbití je stejná jako duše písku.
  • Všechny hlavy nejsou měřítko, ale ve skutečnosti, stejné velikosti (i když v kohoutku Kostry mají větší hlavy než ostatní zastoupené davy).
  • Hlavy jsou jedním z několika bloků, které nepoužívají terrain.png a brát jejich textur z jiných objektů.
  • Hlavy zlomí při styku s voda a láva.
  • Pokud byste měli změnit strukturu dav hlavy, bude hlava také změnit, ale nezpůsobila klobouky.
    • Poznámka: Použití /give a jiné zásoby hacking příkazy, aby hráč mob-hlava bloku (ID 144, ne 397) dá hráč s plochou vypadající duši sand.You nemůže nosit.
  • Hlavy lze nosit zombie, kostry, chřadne kostry, a zombie pigmentování.[6]
  • V režimu demo po demo období skončilo, prolomení kohoutku kostru lebka způsobí to znovu objevit jako normální kostra lebky.

References[editovat | editovat zdroj]