Kamera

Z Minecraft Wiki
Camera
Camera.png
Blocks Disc
Type

Utility

Durability

N/A

Renewable

No

Stackable

Yes (64)

Network ID

456

Savegame ID

TripodCamera

First appearance

Šablona:Version link/cz

Data value

dec: 456 hex: 1C8 bin: 111001000

Name

camera

Kamera je položka obsažena v Pocket Edition z Minecraft. Textura této položky lze nalézt tím, že se podíváme do souborů hry.

Od verze 0.3.0 (možná dříve), kamera byla funkční objekt ve hře, k dostání pouze prostřednictvím přeprogramování inventáře. Nicméně, jak jeho struktura a provoz byla mírně chybná.

Užívání[editovat | editovat zdroj]

Chcete-li používat fotoaparát, vybavit ho do ruky, pak se podívejte do směru, kterým chcete obraz která mají být přijata. Long-stiskněte obrazovku, a fotoaparát klesne na zem, kde stojíte. Krok zpět, poté stiskněte na fotoaparátu, dokud nezačne vydávat částečky kouře.Kouř se rozumí fotografii již přijata, a fotoaparát může zmizet hned poté.

Umístění pořízených snímků závisí na zařízení, a to buď Android nebo iOS.

  • Android: /sdcard/games/com.mojang/
  • iOS: /var/mobile/Applications/Minecraft PE/Library/Caches/Screenshots/

Kamery mají nekonečné použití.

pocketa
0.1Fotoaparát byl poprvé nalezen v Pocket Edition soubor apk.[1][2] Dne 17. května 2012, byla položka číslo pro kameru (456) objevil a objekt byl viděn ve hře hráči poprvé.[3]

Chyby[editovat | editovat zdroj]

  • Když držel, kamera se zdá být světle červené Music Disc, který je stejný jako textura hudby disku pro "bloků".
  • Fotoaparátu stánek se jeví jako tmavě červený Music Disc, která je stejná textura jako hudební disk pro "Chirp".
  • "Hlava" z fotoaparátu změní neviditelné někdy, zdánlivě náhodně. Není známo, zda je úmyslné.
  • Pořízené snímky jsou obvykle pokryty fotoaparátu vlastních kouřových částic.
  • Když udeřil, se vydává "Uf" zvuk, jako když hráč poškození.

Drobnosti[editovat | editovat zdroj]

  • Kamera se zdá být založen na velký formát kamera.[4]
  • Předtím myslel být blok, kamera je vlastně subjektu.
  • Při umístění, může být kamera "hit" (poškozený) pouze jednou, ale když to uděláte tak, že bude přijímat knockback a hrát standardní přehrávač "Oof" zvuk.
  • Fotoaparát položku a stativ část fotoaparátu původně měl správné textury, ale byly odstraněny ve verzi 0.2.0
  • Je možné, aby se obraz na obrazovce menu tím, že jde zpátky do nabídky před kamerou zmizí.
  • V aktualizaci 0.5.0, může být kamera umístěna, ale je neviditelný a někdy ještě dělá "Uf" zvuk. Není známo, zda je to úmyslné.