Kompas

Z Minecraft Wiki
Kompas
No image.svg
Kompas
Typ

Tools

Trvanlivost

N/A

Obnovitelný

Yes

Stohovatelné

Yes (64)

První Appearance

Alpha 1.1.0

Hodnota dat

dec: 345 hex: 159 bin: 101011001

Kompasy byly přidány v Seecret Friday Update 9 dne 10. září 2010. Body kompasu ukazují směrem na hráčův původní spawn point a to dokonce i ve vašem inventáři, v truhlách, ležící na podlaze, nebo při držení v ruce.

Pokud je kompas přinesen do / vytvořený v Netheru nebo Endu, tak se "jehla" točí divoce na bod v náhodném směru, takže je zbytečná pro navigaci.

Nemusíte úplně postavit kompas, když ho chcete používat pro navigaci. Stačí dát potřebné komponenty na jejich místa na crafting table a kompas bude ukazovat správným směrem. To vám může ušetřit nějaké to železo a Redstone. Jeden může také zobrazit kompas pod stránce položce statistiky, tak dlouho, jak jeden z nich kompas v určitém okamžiku v minulosti. Tato metoda je užitečná, protože nevyžaduje žádné Redstone, železo, nebo crafting tabulku.

Spaní v posteli změní váš respawn bod, ale nezmění původní spawn bod a směr světových stran.

Kromě nalezení spawn pointu, můžete kompasy použit k výrobě prázdné mapy s lokátorem v kombinaci s osmi kousky papíru.

ruční práce[editovat | editovat zdroj]

Složení vstup » výkon
ingoty ze surového železa + Redstone

Jako přísada crafting[editovat | editovat zdroj]

Složení vstup » výkon
papír + Kompas

Compass/video

History[editovat | editovat zdroj]

Nákup Compass.
Java Edice (Alpha)
1.1.0Přidáno kompas.
r
12w21aKompas je nyní možné zakoupit od vesničanů.
12w34aVzhledem k tomu, mapovací systém se změní, je kompas používá k řemeslu prázdný mapu.

Drobnosti[editovat | editovat zdroj]

  • Kompas, spolu s Hodiny, je jedním z mála nástrojů, které lze zásobníku.
  • Kompas může být použit bez ohledu na to, kde je umístěn: v ruce, na zemi, nebo dokonce v ruce jiné osoby. Všechny kompasy jsou kresleny pomocí stejného obrázku, takže se na ně budou ukazovat stejně.
  • Kompas ukazuje na severozápadní roh bloku, kde jste se spawnuli, ne uprostřed.

viz také[editovat | editovat zdroj]