We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: End of Week.

Kráva

Z Minecraft Wiki
Kráva
Cow.png
Baby Cow.png
Zdraví

10 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)

Potěr

Neprůhledné bloky s (minimálně) dvěma bloky místa nad nimi nebo po ostříhání Mooshrooma.

První vystoupení

Alpha 1.0.8

Síť Identifikace

92

Savegame Identifikace

Cow

Kapky

Kůže
(0-2) při zabití

Syrové hovězí
(1–3) při zabití

Steak
(1–3) při zabití ohněm

Mléko
pravé kliknutí s kbelíkem

zkušenost

1–3

Zvuky Idle Hurt

Krávy jsou pasivní mobové. Jsou jediným zdrojem syrového hovězího a mléka. Jsou 1.6875 bloků vysoké, 0.625 bloku široké, a 1.5 bloků dlouhé.

Vzhled[editovat | editovat zdroj]

Mají hnědou kůži s bílými skvrnami a na hlavě rohy.

Chování[editovat | editovat zdroj]

Krávy se potulují v běžném světě, obvykle ve stádu 4-10 kusů. Tíhnou k pomalému a bezcílnému obcházení a neustálému bučení, nicméně pokud jsou napadeny dají se na úprk přiněmž divoce skáčí. Krávy se nesnaží vyhýbat vodě. Krávy budou následovat hráče, který drží obilí, které se užívá pro chov. Kráva může být podojena pravým kliknutím na krávu, hráč musí mít v ruce prázdný kbelík - počet dojení není omezen.

Množení[editovat | editovat zdroj]

Krávy se množí za použití obilí, po němž zplodí telátko. Rodičovské krávy mají mezi jednotlivými porody pětiminutovou prodlevu a následují tele do doby než plně vyroste.

Telata se pohybují rychleji a do plné velikosti rostou 20 minut. Při zabití neupustí žádný předmět. Nicméně mohou být dojena.

Krávy je možné hnát společně s jinými zvířaty, pokud držíte obilí budou vás následovat kamkoli. Tímto způsobem můžete zvířata dovést do oplocených oblastí pro snadný chov.

Chov[editovat | editovat zdroj]

Vytvoření kolonie krav v uzavřené oblasti a jejich množení je způsob jak si hráč zajistí neomezenou zásobu steaků, mléka a kůží.

Originální skin krávy bez rohů.
Alpha
1.0.8Přidány krávy.
1.0.14Krávám přidány rohy.
Beta
1.8Aktualizovaná AI krav jako část první AI aktualizace; nyní utíkají a divoce skáčou když je na ně zaútočeno.
Přidáno syrové hovězí a steak.
Official release
12w07aAktualizace kraví AI.
Pocket Edition Alpha
0.3.0Přidány krávy.

Cow/video

Chyby[editovat | editovat zdroj]

  • Někdy, když je v bezprostřední blízkosti mnoho telat a rodičovských krav, mohou mateřské krávy "zapomenout", které tele je jejich potomkem a následují cizí tele.

  • Krávy v PC Gamer Minecraft Demo jsou na bocích označeny logem 'PCG'.
  • V SMP kliknutí kdekoli na krávě s kbelíkem, naplní kbelík mlékem, ale pouze z maximální vzdálenosti, na kterou lze kbelík použít.
  • Vzhledem k nedostatku struktury každého krabicového modelu, jsou někdy kraví rohy umístěny nesprávně. Jeb to plánuje opravit.
  • Všechny krávy v Minecraftu dávají mléko a jsou schopné množení s jakoukoli jinou krávou, nejsou pohlavně rozlišeny.
  • Krávy nejsou schopné lézt po žebřících.
  • Krávy jsou schopné se vyšplhat na vyvýšení, ale nejsou schopné slézt sklony nižší než dva bloky.

Podívejte se také[editovat | editovat zdroj]