We are currently performing an upgrade to our software. This upgrade will bring MediaWiki from version 1.31 to 1.33. While the upgrade is being performed on your wiki it will be in read-only mode. For more information check here.

Magmaslizoun

Z Minecraft Wiki
Magmaslizoun
Magmaslizoun.png
Magma Cube Jumping.png
Životy

Velký: 16 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)
Střední: 4 (Heart.svgHeart.svg)
Malý: 1 (Half Heart.svg)

Brnění

Velký: 12 (Armor.svgArmor.svgArmor.svgArmor.svgArmor.svgArmor.svg)
Střední: 6 (Armor.svgArmor.svgArmor.svg)
Malý: 3 (Armor.svgHalf Armor.svg)

Síla útoku

Velký: 6 (Heart.svgHeart.svgHeart.svg)
Střední: 4 (Heart.svgHeart.svg)
Malý: 3 (Heart.svgHalf Heart.svg)

Generace

Kdekoli v pekle

Přidáno do hry

Beta 1.9-pre1

Kořist

Magma
(0-1) when small and big die.

Zkušenosti

Velký: 4
Střední: 2
Malý: 1

Internal ID

62

Entity ID

LavaSlime

Základ[editovat | editovat zdroj]

Pekelní slizové jsou nepřátelští mobové s tmavě červenou a černou kůží nacházející se v Pekle. Když je Pekelný Sliz zabit, uvolní 2-4 menší verze sebe,ale v tu dobu nevydá zkušenosti, podobně jako normální slizové. Pokud je zabit nejmenší Pekelný Sliz, může od updatu 1.1 dropnout Lávový krém. Když se pohybuje, vyskočí a na chvíli se rozplete do několika vrstev, což je značně zviditelňuje.Jsou celkem pomalí a hráč jim může snadno utéct. Láva ani oheň je nezraní.

Vzhled[editovat | editovat zdroj]

Pekelní slizové jsou hnědé kameny se stejnými tvářemi jako creepeři a sliz, ale s jinou barvou.

Chování[editovat | editovat zdroj]

V jejich pasivním stavu, Pekelní slizové se pohybují pomalu, skoky vpřed každé tři sekundy nebo tak nějak. Při honění hráče, budou Pekelní slizové skákat rychleji, ale hráč je může ještě předběhnout.Také se snaží poškodit hráče skokem přímo na ně. Pekelní slizové nemůžou zranit jiné moby.

Bugy (chybky)[editovat | editovat zdroj]

  • I když se to nezdá,Pekelní slizové mají svůj skok v Multi-playeru o něco delší.
  • Když hráč postaví v netheru zeď,velcí slimové můžou hráče zranit i přez ni.Zn.:Hráč i Pekelný sliz jsou "natlačení" na zeď.