We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: End of Week.

Markus Persson

Z Minecraft Wiki
This page or section has been suggested to be merged with Notch. Discuss
The articles share similar information or a common topic. (Translate this message)

Markus Persson
Notch3.jpg
Real name

Markus Alexej Persson

Date of birth

June 1, 1979 (age 38)[1]

Occupation

Game developer, Mojang AB

Nationality

švédský

Website

mojang.com/notch

Known for

Vytvoření Minecraft, vlastník Mojang AB

Also known as

Markus Alexej, Notch

Twitter name

@notch

Minecraft name

Notch (zlatý textu)

Drops

jablko

Notchface.png 2010 je téměř u konce! Viděl jsem to v mých snech!
Notch on 29.prosince 2010

Markus Alexej Persson, více obyčejně známý jako Notch, je tvůrce Minecraft a majitel Mojang AB.

životopis[editovat | editovat zdroj]

Persson začal programování ve věku sedmi, pomocí svého otce Commodore 128. On produkoval jeho první hru (text dobrodružství) ve věku osmi let, s pomocí typu v programech. V roce 2005 začal pracovat jako herní vývojář pro King.com, který odešel v roce 2009 pracovat jako programátor v JAlbum. Po Minecraft vzrostly tržby se přestěhoval z plného úvazku na částečný pracovní úvazek v JAlbum a nakonec odešel se zaměřit na plný úvazek Minecraft v červnu 2010, mnoho z Mojang zaměstnanců (včetně generálního ředitele Carl Manneh ) jsou také ex-jAlbum zaměstnanců. Mimo práci se často se účastní soutěží, včetně Ludum Dare, LD12 a Java 4K Game Programming Contest. On žil v Dánsku předtím, než se přestěhoval do Švédska s rodiči a šla do školy.

Notch má svou vlastní část Mojang stránek, které lze nalézt v http://www.mojang.com/notch.

Hry a další práce[editovat | editovat zdroj]

Notch vydal hodně z jeho práce, včetně, ale ne omezený k:

hry:

2.5d Engines:

Birthday[editovat | editovat zdroj]

  • 1. června 2011, Notch zanecháno na Twitteru, že byl 2 5 let. [2] 2 5 je 32, což je opravdu jeho věku.
  • Notch naprogramován Minecraft splash screen se zobrazí "! Happy Birthday, Notch" celý den na 1. června.

Viz Také[editovat | editovat zdroj]