Nástroje

Z Minecraft Wiki

Nástroje jsou předměty používané hráči aby při jejich držení prováděli činnosti rychleji, ke sbírání materiálu nezískatelného rukou nebo pro provádění nových činností. S vyjímkou hodin a kompasu, se nástroje nekupí (nestackují) v inventáři.

Šablona:Tool Crafting

Diamantové nástroje vs. zlaté nástroje[editovat | editovat zdroj]

I když zlaté nástroje těží rychleji než diamantové, mají pouhých 33 použití. V porovnání s 1562 použití diamantových nástrojů, jsou nepoužtelné, což dělá diamantové nástroje celkově lepší.

Trivia[editovat | editovat zdroj]

  • Pokud přepnete z hodnotnějšího na méně hodnotný nástroj bez puštění tlačítka myši těsně před zničením bloku, čas k tomu potřebný zůstane stejný jako při použití předešlého nástroje, zatímco vytěžený blok bude připočten k použití druhého nástroje. Toto platí pro lopaty, sekyry a krumpáče. Ačkoliv, v případě krumpáčů, tohle platí pouze pokud druhý nástroj může vytěžit ten typ bloku, například pro železný a kamenný krumpáč při těžení železné rudy to fungovat bude, ale pro diamantový a železný krumpáč při těžení obsidiánu to fungovat nebude. Prospěšné využití (za ůčelem ušetření času) jsou vzácné.
  • Jens nám prozradil kolem 1:30 v tomhle videu [1], že bude možné si nástroje vylepšit.