Oheň

Z Minecraft Wiki

Oheň je non-pevný blok, který produkuje 15 jednotek světla, způsobuje škody na subjekty, a šíří se do určitých okolních typů bloků. To animované tváře na všech čtyřech stranách, a další dvě tváře na vnitřní straně v X tvaru. Fire dělá praskavý zvuk, který může být slyšen až 15 bloků odsud.

Hráč může vytvořit oheň pomocí pazourku a oceli nebo požáru poplatek. Ghasts a Blazes můžete také vytvořit oheň, jak je láva a blesky. Oheň založí pouze na jeho vlastní v podsvětí, a na konci (v horní části na obsidian pilířů).

Zvířata, která běžně padají syrové maso místo toho klesne předpřipravené verze, pokud zabit ohněm.

Luk s plamenem kouzlo bude střílet "planoucí" šípy, ačkoli tito nejsou produkovat skutečné požární bloky. Budou světlo TNT, přidejte poškození, a vaříme zvířata, ale nebude produkovat světlo nebo šíření požáru do dalších bloků. Obraz také zdají být na ohni, i když nesouvisí se skutečným ohněm a neprodukují žádné z jejích účinků, s výjimkou osvětlení.

Jako řemeslné složky[editovat | editovat zdroj]

Oheň se používá pro řemeslné kroužková zbroj, ale kroužková zbroj může být legitimně získat pouze prostřednictvím obchodování nebo usmrcování Zombie ů, nebo Skeleton s (nebo pád další brnění u nich), které jsou na sobě řetěz brnění. Je také možné získat oheň v inventáři hráčově pomocí / give příkaz, mods, nebo editor inventáře. Kroužková zbroj je vyroben stejným způsobem jako jakékoli jiné brnění, a má mírně delší životnost než zlaté brnění. (To má také stejné pancéřování hodnocení, s výjimkou legíny, které jsou jeden bod lepší) {{}} řemeslné použití * K 14w25a, požár již nelze získat v inventáři a recept na kroužková zbroj byla odstraněna. ""