Ohnivá hůl

Z Minecraft Wiki
Ohnivá hůl
Ohnivá hůl.png
Ohnivá hůl
Typ

Předmět

Trvanlivost

N/A

Obnovitelný

Ano

Stohovatelné

Ano (64)

První Appearance

Beta 1.9-pre1

Hodnota dat

dec: 369 hex: 171 bin: 101110001

Žhavé tyče jsou používány k výrobě vařících stojanů. Z tohoto důvodu jsou zásadní zdrojem pro vaření lektvarů a také protože se z nich vyrábí žhavý prach. Žhavé tyče se získávají z blazů, tyto moby lze najít v nether pevnostích. Zasahují ohněm hráče a poté se objeví položky, proto jsou jména "žhavé tyče."

Použití[editovat | editovat zdroj]

Ze žhavé tyče mohou být udělány dva žhavé prášky nebo varný stojan se třemi kameními. Také mohou být použity jako palivo pro pece, trvající 120 sekund. Vzhledem k lehkému získávání těhto tyčí je jejich učinost v porovnání s uhlím (120 sekund vs. 80 sekund). Žhavé tyče mohou být tedy skvělým zdrojem paliva, pokud jich máte velké množství. Žhavé tyče mohou být vytvořeny ze žhavého prášku, lze kombinovat s ender perlou pro vytvoření endermanova oka.

Ingredients Input » Output
Žhavá tyč
Žhavá tyč+
Cobblestone

Ohnivá hůl
KameníKameníKamení

Varný stojan

Žhavé tyče byly prvně přidány ve verzi Beta 1.9 Pre-Release. Neměly žádné využití do verze Beta 1.9 Pre-Release 2, kdy byl přidán žhavý prach který se dělal z žhavých tyčí. Beta 1.9 Pre-Release 3 byly přidány varné stojany které se dělaly z žhavých tyčí.

Shlédněte také[editovat | editovat zdroj]

Trivia[editovat | editovat zdroj]

  • Žhavé tyče jsou drženy jako zboží. Tyčky na druhé straně jsou drženy jako nástroje.
  • Textura žhavé tyče je odvozena od normální tyčky.

Odkazy[editovat | editovat zdroj]