Hello there! We are conducting a survey to better understand the user experience in making a first edit. If you have ever made an edit on Gamepedia, please fill out the survey. Thank you!

Pavouk žokej

Z Minecraft Wiki

Základ[editovat | editovat zdroj]

Spider Jockey je vzácný výskyt, kdy je pavouk "řízený" kostlivcem. Spider Jockey má dvakrát větší sílu a zdraví. Pavouk má 1% šanci, aby se narodil s kostlivcem, ale je jedním z nejnebezpečnějších nepřátel s jakým se hráč může setkat. Kostlivec a Pavouk se považují za samostatné subjekty ve hře (tj. v případě že je pavouk zabit, kostra pokračuje v útoku a pohybu, a naopak). Spider Jockey se může narodit nad i pod zemí.

Využití[editovat | editovat zdroj]

Smrt Spider Jockeye je velice výhodná vůči itemům. Ze zabitého pavouka padne 0-2 String + 0-1 Spider Eye, a z Kostlivce padnou 0-2 šípy a 0-2 kosti. Vzácně také luk nebo začarovaný luk.

Chování[editovat | editovat zdroj]

Pavouk řídí pohyb, takže Spider Jockey bude putovat bezcílně ve dne a pouze sledovat hráče v noci nebo ve spoře osvětlených prostorách. Nicméně, Kostlivec se otočí a vystřelí na hráče, jakmile ho vidí. Protože pavouci mohou odhalit hráče prostřednictvím pevných bloků, může Spider Jockey zabít nic netušící hráče v dostatečné tmy.