Smaragd

Z Minecraft Wiki
Smaragd
Smaragd.png
Smaragd
Typ

Surovina

Trvanlivost

N/A

Obnovitelný

Ano

Stohovatelné

Ano (64)

První Appearance

1.3.1

Hodnota dat

dec: 388 hex: 184 bin: 110000100

Smaragd je předmět používaný jako "měna", obvykle získatelná a užívaná na obchodování s vesničany. Lze je naleznout v pouštních chrámech a chrámech v džungli, a těžbou smaragdové rudy, zřídka se nacházející v Extrémních kopcích biomu, ve skupinách po jednom. Není lehké je získat, takže nejlehčí cestou je obchod s vesničany.

Zisk[editovat | editovat zdroj]

Smaragdy se nachází v úrovních 1-30 v Extrémních kopcích biomu, po jednom kusu, a lze je vytěžit pouze železným nebo diamantovým krumpáčem.

Výroba[editovat | editovat zdroj]

Ingredience Recept
Smaragdový blok

Smaragdový blok

Smaragd9

Tavba[editovat | editovat zdroj]

Chyba Lua v modulu Modul:Recipe_table na řádku 298: attempt to call field '?' (a nil value).

Všimněte si, že smaragdovou rudu lze získat pouze s okouzlením Lehký dotek. Pokud je získaný blok smaragdové rudy, je efektivnější položit někde blok a vytěžit ho krumpáčem s okouzlením Štěstí.

Využití[editovat | editovat zdroj]

Obchod[editovat | editovat zdroj]

Smaragdy lze využít pro obchodování s vesničany, stejně jako pohonu majáku a stavbě pyramidy ze Smaragdových bloků, ale nikoliv k výrobě nářadí nebo zbroje, ale doufejme že to někdy přidají.[1] K obchodu s vesničany na ně klikněte pravým tlačítkem myši, a obchodní menu se otevře. K výměně smaragdu s vesničany, hráč musí vložit do obchodního okénka určité množství, které je požadováno pod okénkem. Hráč si může vyměněný předmět vzít z pravého okna. To platí i naopak pro získávání smaragdů v obchodě. Obchodování je mnohem snažší a zabírá méně času, než hledání a těžba smaragdů. Obchodování s vesničany poskytne hráči různé předměty, mnoho z nich těžce dostupné a neobnovitelné. To je důvod, proč jsou smaragdy považovány za důležité k získání dalších zdrojů.

Výrobní složka[editovat | editovat zdroj]

Emerald/video

i
0.3129. ledna 2010, byly přidány diamanty. Jejich kód odkazuje na smaragdy.
r
May 21, 2012Jeb vydal obrázek sebe sama testující trading systém. V té době byly místo smaragdy rubíny.[2] Rubíny lze stále naleznout ve (nyní nepoužívané) složce "items.png", a vypadají takto:
.[3]
1.3.112w21aPřidány smaragdy a smaragdová ruda. Smaragdy lze měnit s vesničany za různé předměty.
12w22aSmaragdový blok byl přidán, vytvoří se 9 kusů smaragdu a může být využit jako dekorativní blok.
1.4.212w32aJakmile se Zombie vesničan objeví a je vyléčen, lze nyní obchodovat i s ním, ikdyž je generování přírodních struktur vypnuté.
pocketa
0.9.0build 1Přidány smaragdy.
build 5Přidán recept na jejich výrobu.
Konzolová Edice
TU14Přidány smaragdy.

Problémy[editovat | editovat zdroj]

Problémy týkající se “Smaragd” jsou spravovány na issue tracker. Problémy hlaste tam.

Odkazy[editovat | editovat zdroj]