Syrová kotleta

Z Minecraft Wiki
Syrová kotleta
Syrová kotleta.png
Syrová kotleta
Typ

Jídlo

Obnovuje

Half Hunger.svgHunger.svg

Může být vařena

Ano

Stohovatelné

Ano (64)

První vzhled

Indev (February 19, 2010)

Hodnota dat

dec: 319 hex: 13F bin: 100111111

Syrové vepřové je potravina získatelná zabitím prasete. Každé snězené syrové vepřové obnoví 1.5 jednotky ukazatele hladu a 12.8 sytosti.

Vaření[editovat | editovat zdroj]

Syrové vepřové může být v peci upraveno na pečené vepřové. Případně může hráč pomocí křesadla prase zapálit a rovnou sbírat pečené vepřové.

Přísady Složky » Výsledek
Syrové vepřové + cokoliv, co lze pálit
Syrová kotleta
UhlíPrknaTyčkaOhnivá hůl

Pečená kotleta

Výhody[editovat | editovat zdroj]

  • Syrové vepřové je relativně rychle k sehnání ve všech fázích hry aniž by vyžadovalo speciální nástroje a ještě rychleji se sbírá, když má hráč kamenný (nebo lepší) meč a poblíž značné stádo prasat.
  • Na rozdíl od syrového kuřecího, syrové vepřové nenese riziko otravy jídlem, když je snězeno.
  • Vaření syrového vepřového poskytne pečené vepřové, potravinu která, když je snězena, obnoví 4 jednotky ukazatele hladu (Hunger.svgHunger.svgHunger.svgHunger.svg) a 12.8 sytosti.

Nevýhody[editovat | editovat zdroj]

  • Dostupnost syrového vepřového je závislá na přítomnosti prasat v dohledu, která bývá přinejlepším náhodná, v některých případech však vyžaduje rozsáhlé cestování v závislosti na biomu v němž hráč začne. Jakmile jednou najdete víc prasat pohromadě, nic vám nebrání v založení vepřína.

Raw Porkchop/video

Syrové vepřové obnovovalo Heart.svgHalf Heart.svg a nemohlo být v inventáři hromaděno až do Beta 1.8[1], kdy se dalo shromáždit 64 kusů a místo životů obnovovalo 1,5 jednotky ukazatele hladu. Až do přidání syrového kuřecího, syrového hovězího a shnilého masa v Beta 1.8 bylo syrové i pečené vepřové jedním z nejvíce užívaných zdrojů jídla, a vyjma ryb jediným masem dostupným ve hře.

  • Z každého prasete zabitého pomocí křesadla (jeho upálením) vypadne místo syrového vepřového pečené kotleta.
  • V Netheru je nemožné získat syrové vepřové, protože tam nejsou prasata. Nicméně v Beta 1.8 a dřívějších verzích hry vypadlo pečené vepřové při zabití prasečí zombie, později toto ale bylo změněno.