The Word of Notch

Z Minecraft Wiki

{stub}}

WordOfNotch.png

slovo Notch je Notch jeho Tumblr-poháněl osobní blog, ale fungovala především jako vývojové krmivo pro Minecraft. To bylo dříve spojeno na minecraft.net podle oficiálních zdrojů ve Společenství stránce.Slovo Notch mohou být použity k zobrazení staré Minecraft blogu, které sahají celou cestu na 13. května 2009, kdy Minecraft začal vývoj, [1] až kolem Adventury update, kdy aktualizaci obsahu příspěvků z Notch stal méně časté.

Slovo Notch obsahuje informace o možných budoucích aktualizací, stejně jako každodenní dění na Mojang kanceláři a za-the-scenes příspěvky o Minecraft 's historií a technickým aspektům.Slovo Notch také obsahuje přímý zdroj z jeho účtu Twitter.

Ačkoli Notch už není hlavní vývojář Minecraft, jsou informace o hře a dalších Mojang hry stále součástí na místě (zřídka). Jak pozdní většina míst zářezu je tvořen z jeho názorů a myšlenek denních nebo se zaměřuje. Jak hodně z jeho čtenářů jsou bez zájmu v těchto příspěvcích se vedlo zájmu Společenství pro blog Notch je na klesat rychle po jeho rezignaci jako vedoucí projektant; Notch nyní pouze příspěvky jednou za pár měsíců.