We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: End of Week.

Zlatá mrkev

Z Minecraft Wiki
Zlatá mrkev
Golden Carrot.png
Typ

Items

Obnovuje

Hunger.svgHunger.svgHunger.svg

Může být vařena

No

Stohovatelné

Yes (64)

První vzhled

12w34a

Hodnota dat

dec: 396 hex: 18C bin: 110001100

Zlatá mrkev je předmět využitelný jako jídlo nebo jako přísada pro Vaření lektvarů např. pro výrobu lektvaru nočního vidění. Dále se využívá k přípravě lektvaru neviditelnosti.

recepty[editovat | editovat zdroj]

Složení vstup » výstup
mrkev +
zlaté nugety

Carrots

jako přísada k vaření lektvarů[editovat | editovat zdroj]

Složení vstup » výstup
zlatá mrkev
+
Světský lektvar
=
Lektvar nočního vidění

Golden Carrot/video

r
12w34aPřidány zlaté mrkve.
12w36aTextura změněna zGolden Carrot old.png na Golden Carrot old 2.pngvzhledem k tomu, že některým lidem to připadalo sugestivní.
12w37aTextura znovu změněna z Golden Carrot old 2.png na Golden Carrot.pngtak, aby odpovídala nové textuře mrkve. Už nemá tmavé obrysy.

  • 64 kusů zlaté mrkve se zlatem rovná: 512 zlatým nugetům nebo 6 blokům, 2 ingotům, a 8 nugetům.
  • Použití zlaté mrkve pro lektvar nočního vidění je založeno na známé mylné představě, že jezení mrkve zlepšuje zrak, což platí jen pokud nemá člověk dostatek vitamínu A.
  • Zlatá mrkev je asi nejlepší druh jídla, protože přidává 3 Hunger.svg a 20,4 bodů saturace(ve hře neviditelný bonusový druh hladu),což je oproti pečeným masům méně jen o 0,4 bodu. Jsou ale také o polovinu výživnější, takže vás bude při plném zasycení déle regenerovat. Nicméně potřebuje k výrobě zlato, které je rozhodně vzácnější než kráva.
  • Oproti jiným přísadám k výrobě lektvarů se ze zlaté mrkve nedá vyrobit Mundane Potion.
  • Někdy můžete sníst zlatou mrkev dvakrát po sobě.