We are currently performing an upgrade to our software. This upgrade will bring MediaWiki from version 1.31 to 1.33. While the upgrade is being performed on your wiki it will be in read-only mode. For more information check here.

Zlatá mrkev

Z Minecraft Wiki
Zlatá mrkev
Zlatá mrkev.png
Zlatá mrkev
Typ

Předměty

Obnovuje

Hunger.svgHunger.svgHunger.svg

Může být vařena

Ne

Stohovatelné

Ano (64)

První vzhled

12w34a

Hodnota dat

dec: 396 hex: 18C bin: 110001100

Zlatá mrkev je předmět využitelný jako jídlo nebo jako přísada pro Vaření lektvarů např. pro výrobu lektvaru nočního vidění. Dále se využívá k přípravě lektvaru neviditelnosti.

recepty[editovat | editovat zdroj]

Složení vstup » výstup
mrkev +
zlaté nugety
Zlatý nugetZlatý nugetZlatý nugetZlatý nugetMrkevZlatý nugetZlatý nugetZlatý nugetZlatý nuget
Zlatá mrkev

jako přísada k vaření lektvarů[editovat | editovat zdroj]

Složení vstup » výstup
zlatá mrkev
+
Světský lektvar
=
Lektvar nočního vidění

Zlatá mrkev

Golden Carrot/video

r
12w34aPřidány zlaté mrkve.
12w36aTextura změněna z30px na 30pxvzhledem k tomu, že některým lidem to připadalo sugestivní.
12w37aTextura znovu změněna z 30px na Golden Carrot.pngtak, aby odpovídala nové textuře mrkve. Už nemá tmavé obrysy.

  • 64 kusů zlaté mrkve se zlatem rovná: 512 zlatým nugetům nebo 6 blokům, 2 ingotům, a 8 nugetům.
  • Použití zlaté mrkve pro lektvar nočního vidění je založeno na známé mylné představě, že jezení mrkve zlepšuje zrak, což platí jen pokud nemá člověk dostatek vitamínu A.
  • Zlatá mrkev je asi nejlepší druh jídla, protože přidává 3 Hunger.svg a 20,4 bodů saturace(ve hře neviditelný bonusový druh hladu),což je oproti pečeným masům méně jen o 0,4 bodu. Jsou ale také o polovinu výživnější, takže vás bude při plném zasycení déle regenerovat. Nicméně potřebuje k výrobě zlato, které je rozhodně vzácnější než kráva.
  • Oproti jiným přísadám k výrobě lektvarů se ze zlaté mrkve nedá vyrobit Mundane Potion.
  • Někdy můžete sníst zlatou mrkev dvakrát po sobě.