Meč

Z Minecraft Wiki
(přesměrováno z Zlatý meč)
Meč
Sword Anim.gif
Dřevěný mečKamenný mečŽelezný mečZlatý mečDiamantový meč
Type

Weapons

Durability

Dřevěný meč: 60
Zlatý: 33
Kamený: 132
Železný: 251
Diamantový: 1562

Renewable

Wood: Yes
Stone: Yes
Iron: Yes
Gold: Yes
Diamond: Yes

Stackable

No

Data values
Wooden
dec: 268 hex: 10C bin: 100001100
Gold
dec: 283 hex: 11B bin: 100011011
Stone
dec: 272 hex: 110 bin: 100010000
Iron
dec: 267 hex: 10B bin: 100001011
Diamond
dec: 276 hex: 114 bin: 100010100
Name

meč

Swords jsou craftable zbraně slouží k poškození davy nebo ostatní hráče, nebo na block útoky. Meče může také zničit jisté bloky rychleji než jakýkoli jiný nástroj (např. pavučinas). Útok na loď nebo vozík s mečem zničí to rychlejší, ale nesníží meče trvanlivost. Tam jsou některé příšery, které lze jen zřídka klesnout meč: Zombie y (železo), Zombie pigmentování (zlato), kohoutku Skeleton (kámen).Železa nebo diamant meč může být také zakoupili od vesničana kováře.

ruční práce[editovat | editovat zdroj]

Složení vstup » výstup
Tyčkas +
Prkna or
Kamení or
Iron Ingots or
Zlatý ingots or
Diamond Gems

PrknaKameníŽelezný ingotZlatý ingotDiamant

Tyčka

Následující tabulka shrnuje škody, které meče z různých materiálů způsobíš.

Kritický zásah y přidat bonus až do výše 50% (zaokrouhleno dolů), plus jedním srdcem.

Material Bare hands Wood Gold Stone Iron Diamond
Durability 60 33 132 251 1562
Damage 1 (Half Heart.svg) 4 (Heart.svgHeart.svg) 4 (Heart.svgHeart.svg) 5 (Heart.svgHeart.svgHalf Heart.svg) 6 (Heart.svgHeart.svgHeart.svg) 7 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg)
Approx. Number of Kills 12-15 6-8 33-44 62-83 520-781
Lifetime Damage Inflicted 120-180 66-99 330-462 753-1004 5467-7029

Vzorec najít minimální celkové životnosti škod Trvanlivost x Damage za hit = Doživotní poškození minimální.Vzorec najít maximum je Trvanlivost x Kritické Hits = Doživotní poškození maximum.

používá[editovat | editovat zdroj]

Meče jsou používány k poškození jak davy a hráči, nebo k blokování útoků. Při poškození dav nebo přehrávač, meč je trvanlivosti sníží.Meč může být také použit k zničení určité bloky rychleji než pěstmi. Použití meč zničit všechny blok, který neporušuje-li provést okamžitou snižuje jeho životnost o ekvivalent dvou úderů na dav. To může být špatné, jak to je lépe použít vhodného nástroje pro blok, než meč, jako meč se obvykle používá k poškození hráčů a lůzou.

Časy Sword kopání[editovat | editovat zdroj]

Block Fists Sword Proper tool

Cobweb
20 s 0.4 s
0.4 s

Jack 'o' Lantern
1.5 s 1 s
0.15–0.75 s

Melon
1.5 s 1 s - -

Pumpkin
1.5 s 1 s
0.15–0.75 s

Cocoa
0.3 s 0.2 s
0.05–0.15 s

Leaves
0.3 s 0.2 s
0.05 s

Vines
0.3 s 0.2 s
0.05–0.15 s

boj proti[editovat | editovat zdroj]

Meč je krátký dosah zbraň - přes jeho vzhled, to neposkytuje žádnou výhodu nad rozsah jakýkoli jiný nástroj, včetně holýma rukama. V předchozích verzích Minecraft, meče způsobil více škody než luky - často výrazně více v závislosti na materiálu, a dokonce i dřevěný meč byl na stejné úrovni s Šipka, ale od Beta 1.8 aktualizace pouze meč, který může odpovídat plnou poháněl šipky (se standardním hit) je diamantu meč. Způsob, jak používat meče aniž byste byli zasaženi (a tedy zmenšování rozdílů mezi meči a luky), je vykopat příkop tak, že hráč je hlava na stejné úrovni jako lůza nohou. Hráč musí mít samozřejmě bloků přes hlavu tak, že davy se nedostaly do příkopu. Je pak možné zasáhnout davy, aniž by viděl přehrávač: to zabrání davy z odplata. Tato metoda je účinná při obraně opevněného budovu, bude tato metoda nefunguje proti pavouků, pokud desky jsou umístěny na zemi v přední části příkopu.

Vysoké škody meče jsou především výhodné, protože oni zabijí moby / další subjekty v méně hitů, porážet je rychlejší a tím snižuje možnost poškození na oplátku. Ze stejného důvodu, budete houpat Tyto meče méně krát v dlouhodobém horizontu, snížení rychlosti, při které je vynaložil trvanlivost. Pokud hráč zapojuje do boje velmi často, bude meče obecně vidět mnohem delší životnost než krumpáč nebo lopata, které mohou být vynaloženy v několika minutách intenzivního ražby. To způsobí, že diamantový meče zejména trvat velmi dlouho. Někteří hráči mohou zjistit, že tato zbraň může snadno překoná je, se ztrácí v důsledku náhodného smrti v láva nebo jinak upraveny mimo post-mortem vyhledávání dlouho předtím, než je skutečně využita. Meč Diamant je škoda 3.5 přes meče železo je 3, je také mnohem větší rozdíl než rozdíl mezi čísly může znamenat, jak to zaručuje zabít některého agresivní mob (nebo unarmoured hráč) v méně hitů, a jakékoli pasivní mob v jednom hitu. Schopnost zabíjet rychle je největší přínos proti popínavé rostliny, kdy je čas jednat může být velmi krátká. Tyto faktory v kombinaci, aby diamant meč přesvědčivé investice.

Slabší meče nejsou vhodné pro boj plazivými (zejména na normální nebo hard) a existují silné argumenty pro používání luku, vzhledem k jeho rozsahu (za předpokladu, že luk je v plném nabití). Máte-li přístup popínavých rostlin s mečem, doporučujeme je používat hit-a-run taktiku. Hit Creeper a utéct, dokud syčení přestane, a pak běžet vpřed a udeřil jej znovu, tolikrát, kolikrát je to nutné. S mečem diamant, ale jeden může jednoduše nabíjet na popínavé rostliny, zatímco houpající to, jak 3-hit-kill umožňuje hráči zabít Creeper před jejich "pojistky", která vede ven. Buďte opatrní, protože to je nebezpečné taktika, která vyžaduje trochu praxe, a liána se může pohybovat z cesty, často vede v konečném důsledku k zániku přehrávače. Creepers mají tendenci ke spirále v jejich cíle v proti směru hodinových ručiček módě, takže by se dalo najít, že je užitečné pamatovat pohybovat něčí kurzoru doleva jako liána strafes. Nicméně, je hit-and-run taktika není nutná pro hráče, který má meč s "Knock Zpět" okouzlení.

Díky možnosti sprintu přidané Beta 1.8, meče se stal účinnějším nástrojem v boji: když je dav zasažen přehrávače při sprintu, jsou odeslány letí několik bloků zpět. To je velmi užitečné, když bojuje Creepers. Poplatek na ně sprintu a hit je, dostat se srazil zpět do bezpečné vzdálenosti, než oni mohli dokonce iniciovat jejich autodestrukční odpočítávání, jen opakovat, dokud liána zemře. Jen se ujistěte, že je pokoj za popínavé rostliny, a že to není vyrušen zpět do překážku pro dosažení maximálního účinku. Tato taktika v podstatě eliminuje nutnost spouštět dozadu, než se pro další ránu. Tato taktika se nedoporučuje pro těsných prostor, jako jsou jeskyně a jiných stísněných prostor, pouze to, že narazíte na Creeper v otevřené.

Meč s knockback okouzlení je také přijatelná pro hit-a-run taktiku, jak to pošle všechny mob plující zpět o několik bloků, kdy udeřil. To může nahradit sprintu. Pokud meč diamant je používán, může to udělat creeper likvidaci velmi snadné. Spolu s taktikou sprintu, to není doporučeno pro použití proti kostry, neboť poskytuje jim zdarma střelu a budete pokračovat k nim přistupovat.

Hráči se doporučuje využít kritický zásah schopnosti meče odesláním davy, zejména Creepers, rychle. Obtížné, ale efektivní manévrovat je kombinace obou knock-back a kritické hity, sprintovat k nepříteli před skokem a přistání ránu na ně před přistáním. To se bude řešit těžké poškození a zaklepat na dav daleko zpět, spadají poškození často skončení dav off. Sprintování je také dobré pro zavření vzdálenost na kostry a ghasts, ale ujistěte se, že není hit je, zatímco vy se sprintovat, nebo se dostane odraženo, což jim zdarma výstřel v rozsahu.

Hráč blokuje útok z sliz pomocí dřevěný meč

Jak Beta 1.8, meče jsou schopni zablokovat útoky držení pravého tlačítka myši. To bude blokovat šipky, stejně jako jiné projektily, ale sníží hráč na rychlost pomalejší než tajně. Meče a všechny ostatní hráče, zabýval poškození došlo také ke snížení o půl srdce v 1,8 aktualizaci (stejně jako před Beta 1.5).

Sword/video

úspěchy[editovat | editovat zdroj]

Icon Achievement In-game description Prerequisites Actual requirements (if different) Version restriction Xbox points earned
Achievement-plain.png
Time to Strike! Use planks and sticks to make a sword Benchmarking Pick up a Wooden Sword from a Pracovní stůl. None 10G
Achievement-fancy.png
Overkill Deal eight hearts of damage in a single hit Enchanter Deal nine hearts of damage in a single hit. PC N/A

History[editovat | editovat zdroj]

a
1.2Zombie pigmentování zní, držet zlaté meče.
Java Edice (Beta)
1.2Swords, stejně jako všechny nástroje, mají delší životnost.
1.5 - 1.7.3Všechny melee útoky, včetně rukou, udělal polovina srdce více škody, takže kámen meč pravděpodobně téměř stejně účinný jako železné jeden jak to zabije většinu davy ve stejném počtu hitů. Pokud hráč kombinuje swordplay s lukostřelbou, bude meče železo je navíc škoda ušetřit nějaké šípy a silně odpovídá výkonu s mečem diamantu.
1.8-pre1Zatímco drží meč, pokud hráč poklepali na použití tlačítka (Pravé tlačítko myši jako výchozí) hráč by sprint, což byla stanovena na vydání 1.8.
1.8Přidána možnost zablokovat, což hráč více možností v boji.
Meče byly zeslabena dělat cestu pro okouzlující.
1.9pre4Jste schopni okouzlí meče v tabulce kouzlo.
r
12w06aJeden má jedinečnou příležitost získat meče železa tím, že zabije Zombie s a Gold meče do Zombie pigmentování ze součtu Vzácné Drops. Tyto meče mají 20% šanci, že budou nadšeni.
12w21aS obchodování provádění, můžete prodat obnovitelné položky, jako jsou pšenice koupit Diamond Sword. To dělá všechny meče obnovitelných.
12w32aZombies může někdy vládnou železnou meč, zabývající extra damage.
12w34aPokud máte barvené kožené brnění vybavené a vybral meč jakéhokoliv druhu, objeví se barvu barviva působící na brnění, při přepnutí do druhého nebo třetího person pohledu.
12w36aChřadnout kostry zní, drží kámen meče.
12w49aMůžete dát Unbreaking na meč s kouzelnou knihu.

drobnosti[editovat | editovat zdroj]

  • Sword Diamond s "Sharpness V" okouzlení je dostatečně silný, aby zabil většinu davy s jedním kritickém zásahu.
  • Při blokování, hráčův vertikální rychlost pohybu neklesá. To se vztahuje na létání, spadající, plavání nahoru nebo potopení, a žebřících.
  • Pěna železný meč je jedním z nástrojů prodávaných v merchandise stránce minecraft.net.
  • Wither kostry a zombie pigmentování může klesnout meče jako vzácný pokles.
  • Meče jsou drženy jako nástroje. To znamená, že vypadají spíše jako jsou v něčí pěst, a držet se dál.